Barbara Dobrowolska – Nauczyciel wobec postaw twórczych uczniów

Wydawca tak anonsuje tę pracę:

“Na strukturę książki składa się osiem rozdziałów koncentrujących się m.in. na następujących zagadnieniach: współczesne koncepcje twórczości w psychologii i pedagogice, postawy twórcze – ich różne płaszczyzny i predykatory, kompetencje nauczyciela szkoły współczesnej, rozpoznawanie i wspieranie postaw twórczych uczniów w praktyce edukacyjnej, rozpoznawanie i wspieranie postaw twórczych a możliwości kreatogenne szkoły. Jak podkreśla w recenzji wydawniczej prof. dr hab. Anna Karpińska “Wartością recenzowanej książki jest wnikliwa analiza wybranej kategorii czynników warunkujących kompetencje zawodowe współczesnego nauczyciela w bardzo istotnym obszarze jego działań edukacyjnych. (…) praca stanowi nie tylko interesujący szkic pedentologiczny, ale zawiera także szereg cennych wskazówek dla dydaktyki twórczości oraz inspiruje do wypracowania koncepcji oraz strategii kształcenia nauczycieli do twórczości edukacji”.”
Książka dla wszystkich tych, którzy interesują się twórczością pedagogiczną i diagnozowaniem postaw twórczych uczniów.

K.J. Szmidt

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *