Twórczość dzieci i młodzieży. Stymulowanie – badanie – wsparcie. Materiały z VII Sesji PSK

Książka zawiera teksty referatów wygłoszonych w czasie VII Sesji Naukowej Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności, która w Europejskim Roku Kreatywności i Innowacji odbyła się pod tytułowym hasłem w Krakowie, w dniach 22-23 maja br. Czytelnik znajdzie w tomie między innymi:

  • K.J. Szmidt – Mity na temat twórczości dzieci i próba ich dekonspiracji (s.7-23)
  • W. Karolak – Edukacja przez sztukę (s. 25-29)
  • K. Krasoń – Ciało jako węzeł znaczeń w pedagogice twórczości (s. 31-45)
  • U. Szuścik – Bazgrota wartością w twórczości dzieci i artystów (s. 47-86)
  • M. Ligęza – Twórcze wypowiedzi dziecka w trakcie procesu rysowania (s. 73-86)
  • K.T. Piotrowski, W. Ligęza – Twórczość jako cel dydaktyczny w kontekście rozwijania kompetencji kreatywnej u uczniów (s. 95-105)
  • K.J. Szmidt, E. Kusztelak, M. Modrzejewska-Świgulska, M. Galewska-Kustra – Twórczy nauczyciel – twórczy uczeń: razem i osobno. Zapis pewnej dyskusji (s. 107-136)
  • I. Pufal-Struzik – Poznawcze i emocjonalne aspekty obrazu “ja” u młodzieży zdolnej (s. 137-153)
  • W. Kozłowski – Jak nagradzać twórczość? (s. 157-165)
  • J. Bonar – Poziom myślenia twórczego dzieci w młodszym wieku szkolnym (s. 207-230)
  • M. Siekańska – Rola zdolności twórczych i umiejętności twórczego rozwiązywania problemów w sporcie wyczynowym dzieci i młodzieży (s. 231-247).

E2rd

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *